VERO CAFE programėlė
LOJALUMO KORTELĖ TAVO TELEFONE


Programėlės patogumai

Naujienos ir pasiūlymai

Mobilioji lojalumo kortelė

Galimybė palikti atsiliepimą

Kavinių žemėlapis

Mobilus atsiskaitymas
10% nuo kiekvieno gėrimo grįžta tau!
Lojalumo taškai
Kokia yra lojalumo taškų vertė?
Atsiskaitant taškais, 1 taškas atitinka 1 eurą. Taškų likutį gali matyti savo programėlėje.
Kaip panaudoti sukauptus taškus?
Atėjęs į kavinę, pranešk personalui apie savo norą panaudoti taškus ir nurodyk, kiek taškų nori panaudoti. Taškais gali atsiskaityti už visas prekes, išskyrus alkoholinius gėrimus.
Kiek laiko galioja sukaupti taškai?
Kartą per metus – birželio 30 dieną, per praėjusius metus sukaupti taškai yra nulinami. 2024 m. birželio 30 d. taškai sukaupti iki 2024 m. sausio 1 d. bus nulinami. Po šios dienos sukaupti taškai galios iki kitų metų birželio 30 d.
Jau startavo papildomos lojalumo naudos!
Lojaliausiems grįžta dar daugiau!
Jeigu nepajėgi ramiai praeiti pro VERO CAFE; gyvenime vadovaujiesi filosofija - pirmiausia kava, po to visa kita; jeigu tau užsukus į VERO CAFE, barista klausia „Kaip visada?”; jeigu puikiai žinai, kuo latė skiriasi nuo kapučino, o klasikinės pupelės nuo rūšinių, tikėtina, kad esi vienas jų. Tik kuris? Fanas, ikona ar tikras herojus?

SUSIGRĄŽINK IKI 19% NUO IŠLEISTOS SUMOS
Lojalumo lygiai
Dažnai užduodami klausimai
Dalyvauju partnerių programoje. Ar man turi kauptis ir lojalumo taškai?
Ne. Turint partnerių nuolaidą, gauni fiksuotą nuolaidą kiekvieno apsipirkimo metu ir automatiškai nebedalyvauji lojalumo taškų kaupimo programoje.
Programėlėje nematau brūkšninio kodo. Ką daryti?
Jeigu programėlės pagrindiniame lange nematai brūkšninio kodo, pamėgink atsijungti nuo savo paskyros ir prisijungti iš naujo (Profilis > Atsijungti).
Kaip prisijungti, jeigu jau turėjau paskyrą?
Įsitikink, kad telefone turi naujausią Vero Cafe programėlės versiją.
1. Spausk Prisijunk.
2. Spausk Pamiršau slaptažodį
3. Nurodyk el. paštą ir spausk Gauti priminimą el. paštu.
4. Įvesk gautą laikiną slaptažodį, vėliau jį galėsi pasikeisti savo profilyje.
Pasinaudojau slaptažodžio priminimo funkcija, bet nieko negaunu į savo el. pašto dėžutę. Ką daryti?
Pirmiausia, pasitikrink ar įvedant el. paštą neįsivėlė klaidų. Taip pat, gana dažnai, šie laiškai nukeliauja į kategoriją Reklamos (Promotions), todėl verta atidžiai patikrinti visas el. pašto dėžutės kategorijas. Greičiausiai laišką galima rasti į paieškos laukelį įvedus raktažodį “vero café slaptažodis”. Jeigu išbandei šiuos būdus ir vistiek nerandi laiško, kreipkis el. paštu app@verocafe.lt.